חדשות

"הלל יפה": שלושה מינויים חדשים של רופאים בכירים במחלקה האורתופדית

ד"ר נורית שדמי, ד"ר גיל לאופר וד"ר איל ברבלק מונו לתפקידים חדשים במחלקה ב' לאורתופדיה במרכז הרפואי "הלל יפה" בחדרה"

בית החולים "הלל יפה" (צילום: ויקיפדיה)
בית החולים "הלל יפה" (צילום: ויקיפדיה)

במחלקה ב' לאורתופדיה במרכז הרפואי "הלל יפה" בחדרה מונו שלושה רופאים בכירים חדשים. השלושה הם:

ד"ר נורית שדמי (צילום: "הלל יפה")

ד"ר נורית שדמי (צילום: "הלל יפה")

ד"ר נורית שדמי, רופאה בכירה במחלקה, קודמה לתפקיד סגנית מנהל המחלקה. ד"ר שדמי היא בוגרת בית הספר לרפואה של הטכניון בחיפה, התמחתה בכירורגיה אורתופדית בבית החולים העמק, השתלמה (Fellowship) בבית החולים "סיני" בבולטימור שבארה"ב באורתופדית ילדים, תיקוני עיוותים והארכות גפיים והשתלמות נוספת עברה בטראומה אורתופדית בברמינגהם, מדינת אלבמה.

ד"ר שדמי החלה את עבודתה ב"הלל יפה" ב-2012 בתחום טראומה אורתופדית. השתתפה בשנת 2010 כרופאה במשלחת חילוץ של ארגון ישרא-אייד שהגיעה להאיטי לאחר רעידת האדמה הגדולה שפקדה את המדינה.

ד"ר גיל לאופר (צילום: "הלל יפה")

ד"ר גיל לאופר (צילום: "הלל יפה")

ד"ר גיל לאופר, רופא ותיק ששימש עד כה כסגן מנהל המחלקה לאורתופדית ב', קיבל לידיו את ניהול יחידת הכתף - שהיא יחידה חדשה בבית החולים בחדרה. גם ד"ר לאופר הוא בוגר הפקולטה לרפואה של הטכניון בחיפה. הוא התמחה באורתופדיה במרכז הרפואי הלל יפה, וביצע השתלמויות באנגליה ביחידת הכתף בבית החולים העירוני בנוטינגהם, ובמרכז הרפואי QMC בנוטינגהם שבאנגליה. ב-2009 מונה לסגן מנהל מחלקה - עד למינויו הנוכחי.

ד"ר איל ברבלק (צילום: "הלל יפה")

ד"ר איל ברבלק (צילום: "הלל יפה")

ד"ר איל ברבלק, רופא חדש ב"הלל יפה", מונה למנהל יחידת הגב. זהו תקן חדש לבית החולים. על תחום רפואת הגב היה ממונה עד כה פרופסור משנה יורם פולמן, מנהל המחלקה האורתופדית ב', שפרש לגמלאות לפני מספר חודשים. ד"ר ברבלק הוא בוגר הפקולטה לרפואה סמלוויס בבודפשט, התמחה בכירורגיה אורתופדית באיכילוב ושימש בבית החולים כרופא בכיר ביחידה לעמוד שדרה. ביצע השתלמות (Fellowship) בכירורגיה של עמוד השדרה במרכז למחקר ולכירורגיה של עמוד השדרה בנוטינגהם, אנגליה והמשיך כרופא בכיר בתחום עמוד שדרה במרכז הרפואי QMC, אנגליה.

ד"ר ברבלק מסיים בימים אלו דוקטורט נוסף בפקולטה להנדסה של אוניברסיטת נוטינגהם. זכה באות הוקרה מטעם מפקד פיקוד דרום על טיפול רפואי בנפגעי הפיגוע בגבול ישראל-מצרים שאירע ב-18 לאוגוסט 2011 וגבה את חייהם של 6 אזרחים ושני לוחמים.

ד"ר נמרוד רון, מנהל המחלקה לאורתופדית ב' בירך על המינויים והתקנים החדשים במחלקה.

נושאים קשורים:  חדשות,  המרכז הרפואי "הלל יפה",  ד"ר נורית שדמי,  ד"ר גיל לאופר,  ד"ר איל ברבלק
תגובות