חדשות

שלושה רופאים בכירים מונו למנהלי מחלקות במרכז הרפואי "סורוקה"

ד"ר ניסים אוחנה מונה למנהל המחלקה האורתופדית; פרופ' דורון זגר מונה למנהל המחלקה הקרדיולוגית וד"ר ליאור זלר מונה למנהל מחלקת פנימית ג'

המרכז הרפואי סורוקה בבאר שבע. צילום: דוברות בית החולים

שלושה רופאים בכירים במרכז הרפואי-אוניברסיטאי "סורוקה" מונו לתפקידי ניהול בבית החולים: ד"ר ניסים אוחנה מונה למנהל המחלקה האורתופדית; פרופסור דורון זגר מונה למנהל המחלקה הקרדיולוגית וד"ר ליאור זלר מונה למנהל מחלקת פנימית ג'.

ד"ר אוחנה, בן 54, נשוי ואב ל-3, תושב רעננה, הוא בוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטת בן גוריון בבאר-שבע התמחה באורתופדיה במרכז ב"סורוקה", והשתלם במחלות עמוד שדרה בבית החולים למחלות מפרקים בניו יורק. בין השנים 2000-1997 שימש כאחראי על הסטז'רים ב"סורוקה" ובשנת 2000 הקים את יחידת ניתוחי עמוד השדרה במרכז הרפואי "רבין-בילינסון" וניהל אותה מאז.

ד"ר ניסים אוחנה (צילום: אילוסטרציה)

ד"ר ניסים אוחנה (צילום: אילוסטרציה)

עתה סוגר ד"ר אוחנה מעגל וחוזר ל"סורוקה". "ככל שעולם האורתופדיה, הטכנולוגי בעיקרו, מתמקצע יותר", אמר אתמול (ג') ד"ר אוחנה, "שומה עלינו הרופאים לזכור כי המטופל שם בנו את מבטחו והוא אדם הזקוק לאוזן קשבת ולכתף מנחמת לא פחות מאשר ליד מקצועית מיומנת ואיתנה. הוא העיקר ולמענו אנו פועלים".

בחודש הקרוב תיחנך ב"סורוקה, מחלקה אורתופדית נוספת - נדבך חשוב נוסף במערך האורתופדי שיכלול עתה שתי מחלקות אשפוז, יחידה לאורתופדיית ילדים, חדרי ניתוח, מיון אורתופדי ומערך אמבולטורי שיהיה מהגדולים בארץ. את מערך האשפוז האורתופדי החדש ינהל ד"ר אוחנה.

ד"ר זלר שמונה כמנהל פנימית ג', בן 43, נשוי ואב לשלוש בנות, תושב מושב עין ורד, הוא בוגר בית הספר לרפואה של אוניברסיטת בן גוריון והתמחה ברפואה פנימית ב"סורוקה". הוא התמחה בראומטולוגיה ובתפקידו האחרון שימש כמנהל אשפוז יום פנימי ב"סורוקה". משנת 2007 הוא גם משמש כרופא קבוצת הכדורגל הפועל באר שבע ומעניק ליווי רפואי לכל שחקני הקבוצה בשיתוף עם "סורוקה".

ד"ר ליאור זלר (צילום: "סורוקה")

ד"ר ליאור זלר (צילום: "סורוקה")

"עתיד המדינה נמצא בדרום", אמר ד"ר זלר אתמול" ובפרט בתחום הרפואי. כרופא המלווה גם את אלופת המדינה בכדורגל הפועל באר שבע, נמשיך להוביל בשירות הרפואי למען תושבי הנגב".

פרופסור זגר, שנכנס עתה לתפקידו החדש כמנהל המחלקה הקרדיולוגית, הוא בן 59, נשוי ואב ל-2, תושב להבים. הוא בוגר בית הספר לרפואה של הטכניון בחיפה. התמחה ברפואה פנימית ובקרדיולוגיה ב"הדסה" בירושלים והשתלם במרכז הרפואי "סידר סיני" בלוס אנג'לס. הוא עובד ב"סורוקה" משנת 2001 כמנהל יחידת טיפול נמרץ לב. הוא שימש כמ"מ מנהל מערך הלב, לסירוגין, משנת 2010.

פרופ' דורון זגר (צילום: "סורוקה")

פרופ' דורון זגר (צילום: "סורוקה")

פרופ' זגר כיהן כמזכיר האיגוד הקרדיולוגי הישראלי בשנים 2011-2007 וחבר בוועד האיגוד האירופי לטיפול נמרץ לב. בנוסף הוא מכהן כסגן דיקן לקידום אקדמי בפקולטה למדעי הבריאות באוניברסיטת בן גוריון.

עם כניסתו לתפקידו החדש אמר פרופסור זגר: "המערך הקרדיולוגי ב'סורוקה' מעניק את מגוון השירותים החדשניים והמקצועיים ביותר, לחולי הלב בנגב. נמשיך לפתח את השירות ובכלל זה את מרכז הלב החדש והמודרני לרווחת תושבי האזור".

נושאים קשורים:  חדשות,  המרכז הרפואי "סורוקה",  מינויים
תגובות
24.11.2016, 18:19

ברכת הצלחה לדר' אוחנה