חדשות

רופאים מ"הדסה" גויסו כדי לסייע בליווי משחקי המכביה המתקיימים בירושלים

בית החולים מסר, כי את הליווי הרפואי לאירועים המתקיימים בירושלים מרכז ד"ר דוד מורגנשטרן, אורתופד ב"הדסה" ורופא ספורט בהכשרתו

המרכז הרפואי "הדסה" בעין כרם (צילום: אילוסטרציה)

המרכז הרפואי "הדסה" הודיע, כי לצורך הליווי הרפואי לאירועי המכביה המתקיימים בימים אלה בירושלים גויסו רופאים ורופאות מכל מחלקות בתי החולים של "הדסה" בעין כרם ובהר הצופים.

לדברי המרכז, חובת ליווי רפואי לאירועי ספורט מופיעה בתקנות ובהנחיות של משרד הבריאות. במהלך משחקי המכביה, שנפתחו ביום חמישי, ייערכו בבירה מעל 100 אירועי ספורט. בכל אחד מהם נדרש ליווי רפואי. את הליווי הרפואי לאירועים המתקיימים בירושלים מרכז ד"ר דוד מורגנשטרן, אורתופד בהדסה ורופא ספורט בהכשרתו.

ד"ר דוד מורגנשטרן (צילום: "הדסה")

ד"ר מורגנשטרן הסביר: "משחקי המכביה מהווים אתגר לא רק לספורטאים גם לצוות רפואי שנושא באחריות הטיפולית. התחרויות יערכו במזג אוויר המאפיין את הקיץ, מה שמחייב ערנות ודריכות מהצוותים של הדסה, כמו גם של מד"א והצוותים המקצועיים של הקבוצות והמשלחות האורחות. במקרה הצורך יינתן מענה רפואי מידי - בתמיכת שני בתי החולים של הדסה בירושלים".

פרופ' מאיר ליברגל, ראש המערך האורתופדי בהדסה, הוסיף: "הבחירה ברופאי הדסה לשם ליווי אירוע הספורט הגדול והארוך ביותר בירושלים אינה מפתיעה. לאור היקף הפעילות הניכר הצפוי, יינתן גיבוי לרופאים במוקד מרכזי. המרכזים הרפואיים של 'הדסה' בירושלים ערוכים להעניק למשתתפי המכביה מענה מקצועי מלא, ככל שיידרש".

דוברות בית החולים מסרה, כי ד"ר גבריאל פריינד, מתמחה באורתופדיה, השתתף בעבר במכביה ככדורגלן בנבחרת מקסיקו, ועתה מלווה את המשחקים כמתמחה. "זוהי הרגשה מצוינת להיות פעם שניה חלק מהמפעל הספורטיבי הנהדר הזה", אמר ד"ר פריינד, "אמנם הפעם אני מהצד שדואג לספורטאים במקום להתמודד מולם - אבל בעיני אני עדיין משתתף. לקבוצה שלי קוראים הפעם הדסה".

נושאים קשורים:  חדשות,  המרכז הרפואי "הדסה",  המכביה,  ליווי רפואי,  פיקוח
תגובות
אנונימי/ת
11.07.2017, 11:32

וזאת למרות שצוות רפואת ספורט ערק בשלמותו מהדהסה לש"צ (על זה לא הייתה מהומה כי זה לא ילדים חולים בסרטן)

אנונימי/ת
14.07.2017, 10:19

וגם צוות גסטרו ערק בעבר כמעט בשלמותו מהדסה לשע"צ. למרות זאת, מנכ"ל שע"צ טוען שאין לו יד ורגל בפרשת המחלקה להמטואונקולוגיית ילדים בהדסה... כאילו שמישהו מאמין

אנונימי/ת
14.07.2017, 13:15

לכל המצקצקים בשפתיהם והמגלגלים את עיניהם...
זכורים לכולנו גם לפחות 2 מעברים הפוכים משע"צ להדסה, ובין בתי חולים אחרים.
במקרה של האונקולוגיה נגד רוטשטיין פשוט היה אינטרס אישי ברור לשר הבריאות, ולכן הוא עלה על הבריקדות