• יו"ר: פרופ' חגי לוין
  • מזכיר האיגוד: ד"ר ערן קופל
  • גזבר: פרופ' נדב דוידוביץ'
  • חברת ועד: ד"ר מאיה לבנטר-רוברטס
  • חברת ועד: ד"ר מיכל ברומברג
  • ועדת ביקורת: ד"ר עמוס מור, פרופ' אילנה בלמקר, פרופ' ליטל קינן בוקר
חדשות

פרופ' עמירם כ"ץ, מנהל ביה"ח לוינשטיין, מונה ליו"ר מכללת גל לשיקום מקצועי

מכללת גל מעניקה רצף בין הטיפול השיקומי בבית החולים לוינשטיין לשיקום המקצועי, על מנת שהחזרה לעולם העבודה של המשתקם תהיה מהירה ויעילה

פרופ' עמירם כץ. יו"ר מכללת גל ומנהל בית החולים לוינשטיין. צילום: אורן יזרעאל

פרופ' עמירם כ"ץ, מנהל בית החולים לוינשטיין, ישמש כיו"ר הוועד המנהל של המכללה לשיקום מקצועי, מכללת גל. בכך הוא מחליף בתפקיד את שמואל פינצי ששימש כיו"ר הוועד המנהל ב–11 השנים האחרונות.

פרופ' כ"ץ משמש זה שבע שנים כמנהל בית החולים לוינשטיין וכמנהל המחלקה לשיקום שדרה בבית החולים משנת 1994. הוא מומחה ברפואה פיזיקלית ושיקום ובעל תואר נוסף - דוקטור לפילוסופיה.

מכללת גל (גשר לקריירה) הפועלת  ב"לוינשטיין" - לשעבר המרכז להכשרה ושיקום מקצועי - הוקמה בשנת 1981 ביוזמה ובמימון משרד העבודה והרווחה, המוסד לביטוח לאומי, שירותי בריאות כללית ובתרומת קרן צוקר, גולדשטיין-גורן.

המרכז (כאמור, כיום מכללה) הוקם במטרה לאפשר רצף בין הטיפול השיקומי בבית החולים לוינשטיין לשיקום המקצועי, על מנת שהחזרה לעולם העבודה של פצוע תהיה מהירה ויעילה. כ-80% מבוגרי מכללת גל השתלבו בעבודה בשוק הפתוח. אלה הם שיעורי הצלחה גבוהים.

במכללת גל מתקיימים קורסים בנושאים מגוונים המבטיחים השתלבות בעולם העבודה בתחום השיקום. לצד הקורסים המקצועיים מציעה המכללה מגוון רחב של שירותים, כולל אבחון וייעוץ תעסוקתי, תכניות טרום שיקום, מכינות לאוכלוסיות שונות, תמיכה וליווי וכן השמה בעבודה.

חמדה לוי, מנהלת מכללת גל, אמרה: "הצעתנו לפרופ' כ"ץ לקבל את המינוי נבעה מהרצון למסד את שיתופי הפעולה עם בית החולים לוינשטיין. אנו סבורים שמכללת גל ובית החולים יכולים ליהנות הדדית משיתופי פעולה פוריים ומההבנה כי תהליך השיקום כולל גם את המרכיב התעסוקתי בהמשך למרכיב הרפואי".

נושאים קשורים:  מכללת גל,  בית החולים לוינשטיין,  שיקום,  חדשות
תגובות
02.05.2018, 19:37

מברוק לנחום...הרבה ברכות וכבוד גדול..מאבי עורי

עמירם כל הכבוד !

לפרופ כץ עמירם האדם והאישיות!
מברוק! מכול הלב
סאאידה סדיק