מינויים

ד"ר בשיר כרכבי מונה לתפקיד מנהל יחידת האשפוז הקרדיולוגי ב"כרמל"

במסגרת תפקידו יהיה אחראי על כ-30 מיטות אשפוז במחלקה וביחידה לטיפול נמרץ לב הצמודה למחלקה לקרדיולוגיה בבית החולים בחיפה

ד"ר בשיר כרכבי, מנהל יחידת האשפוז הקרדיולוגי ב"כרמל"

ד"ר בשיר כרכבי, רופא בכיר במערך הקרדיולוגי במרכז הרפואי כרמל בחיפה, מונה לתפקיד מנהל יחידת האשפוז הקרדיולוגי בבית החולים.

ד"ר כרכבי למד רפואה בהדסה ירושלים והגיע לבית החולים כרמל בשנת 1987. לאחר התמחות בפנימית, סיים בשנת 1996 התמחות נוספת בקרדיולוגיה. במהלך עבודתו כרופא בכיר במחלקה, סיים התמחות גם בתחום הרפואה הדחופה וניהל את חדר המיון של "כרמל" במשך כשנה.

ד"ר אבי גולדברג, מנהל "כרמל", בירך את ד"ר כרכבי, ופרופ' משה פליגלמן, מנהל המערך הקרדיולוגי אמר: "ד"ר כרכבי מזוהה אצלי עם איכות אישית וארגונית. המינוי לתפקיד החדש ייתן לכל המחלקה כוח נוסף". כן בירך פרופ' אריה ביטרמן, יו"ר ועד הרופאים ב"כרמל" ויו"ר רופאי בתי החולים של ה"כללית" בהסתדרות הרפואית.

במסגרת תפקידו כמנהל יחידת האשפוז הקרדיולוגי יהיה ד"ר כרכבי אחראי על כ-30 מיטות אשפוז במחלקה וביחידה לטיפול נמרץ לב הצמודה למחלקה לקרדיולוגיה. במחלקה עוברים מדי שנה כ-3,000 מטופלים.

ד"ר כרכבי הודה למברכיו ואמר: "אין ספק שהמינוי מוסיף כובד ואחריות רבה במיוחד בעולם הקרדיולוגי המשתנה והמתקדם כל הזמן מול עינינו. אני מחויב לשמור על ההישגים של המערך הקרדיולוגי ב'כרמל', על הרמה הגבוהה של הטיפול המוענק למטופלים, במיוחד חולים מורכבים. אני מאמין שנשכיל גם לקדם את כל המערך על המשאב האנושי שלו".

נושאים קשורים:  ד"ר בשיר כרכבי,  מינוי,  בית החולים "כרמל",  חדשות,  קרדיולוגיה
תגובות