• יו"ר החברה: פרופ' רן בליצר
  • משנה ליו"ר החברה: מלי קושא
  • גזברית: ד״ר לילך צולר
  • מזכיר: ד״ר מוטי חיימי
חדשות

פרסי הצטיינות בהוראה בפקולטה לרפואה בטכניון הוענקו לרופאי "הלל יפה"

22 רופאים מומחים ומתמחים מהמרכז הרפואי הלל יפה בחדרה קיבלו את פרס המרצה המצטיין של הפקולטה לרפואה בטכניון

המרצים המצטיינים מסגל "הלל יפה" בפקולטה לרפואה בטכניון

22 רופאים מומחים וכן מתמחים בתחומי הרפואה השונים מהמרכז הרפואי הלל יפה בחדרה קיבלו בשבוע שעבר בטקס את פרסי ההצטיינות בהוראת סטודנטים לרפואה בטכניון.

שישה ממקבלי פרסי ההוקרה הם ממחלקת נשים ויולדות, שלושה ממחלקת ילדים ושניים מכל אחת מהמחלקות הבאות: אורתופדיה, הרדמה, פנימית, גסטרו וטיפול נמרץ ואחד מכל אחת מהמחלקות הבאות: המכון להתפתחות הילד, נוירולוגיה וילודים ופגים.

את פרסי ההצטיינות העניק דיקן הפקולטה לרפואה בטכניון, פרופ' אילון אייזנברג, יחד עם ד"ר מיקי דודקביץ, מנהל "הלל יפה", פרופ' זוהר קידר, סגן הדיקן למינויים על בסיס הוראה, ד"ר רחלי נווה, ראש אשכול הערכה ופיתוח סגל ביחידה להוראה וחינוך רפואי וגל ביימל, נציגת הסטודנטים. לתעודות ההוקרה צורף שי מבית החולים.

ד"ר אלון נבט, סגן מנהל בית החולים, ציין בדבריו בטקס את העובדה שהשותפות במחקר ובהוראה מגשרת על המרחק הפיזי שבין המוסד האקדמי לבין בית החולים. פרופ' אייזנברג ציין את היחסים הטובים השוררים בין בית החולים וצוותו לבין הפקולטה לרפואה של הטכניון.

ד"ר דודקביץ הדגיש בדבריו כי למחקר ולהוראה ערך מוסף, עצום בעיצוב ובהכשרת דור העתיד של הרופאים לצד פיתוח, חדשנות וקידום איכות הרפואה.

(הרשימה המלאה - כאן. בטעות נשמט ממנה שמו ד"ר דן פלדמן, מתמחה במכון לגסטרואנטרולוגיה).

נושאים קשורים:  הפקולטה לרפואה בטכניון,  פרופ' אילון אייזנברג,  ד"ר אלון נבט,  ד"ר מיקי דודקביץ,  חדשות,  המרכז הרפואי "הלל יפה"
תגובות
27.03.2019, 22:25

מיקי דודקביץ, כוכב עולה :)

דר דודקביץ ושלושת הסגנים מחוללים מהפכה במקום. מהיכרות אישית של צוות ההנהלה בהלל יפה, האתגר שלהם הוא שיפור תדמית בית החולים שבאופן היסטורי לא הייתה טובה ומאחרת להדביק את קצב השיפור של החולים.