מינויים

נבחר יו"ר חדש לחברה הישראלית לרפואת הכתף באיגוד לאורתופדיה

פרופ' אהוד אטון, מנהל תחום רפואת הכתף במרכז הרפואי ברזילי באשקלון, נבחר לתפקיד | מחליף את ד"ר שאולי בייט מ"הדסה"

פרופ' אהוד אטון, מנהל תחום רפואת הכתף במרכז הרפואי ברזילי, יו"ר חברת הכתף והמפרק באיגוד הישראלי לאורתופדיה

פרופ' אהוד אטון, מנהל תחום רפואת הכתף במרכז הרפואי ברזילי באשקלון, נבחר ליו״ר חברת הכתף והמפרק באיגוד הישראלי לאורתופדיה והחליף בתפקיד זה את היו"ר הקודם, ד"ר שאולי בייט מ"הדסה".

פרופ' אטון הוא בן 47, יליד אשדוד, למד רפואה והוסמך באורתופדיה באוניברסיטת אביב והתמחה בכירורגיה אורתופדית בבית החולים וולפסון בחולון. כמו כן, הוא בוגר לימודי תעודה ברפואה שיקומית ורפואת ספורט באוניברסיטת תל אביב.

עד כה פרסם פרופ' אטון יותר מ-50 עבודות בספרות העולמית באורתופדיה ופרקים רבים בספרי הלימוד העוסקים בניתוחי הכתף וברפואת ספורט. הוא משמש עורך משנה (Associate editor) בכתב עת מוביל בתחום האורתופדיה, חבר בוועד המנהל (Editorial board) וסוקר (Reviewer) ביותר מעשרה עיתונים נוספים.

בתוקף המוניטין שקנה לו הוא מוזמן תדיר להרצות בכנסים מקצועיים בעולם, עבודותיו מוצגות בכנסי האיגוד האמריקאי לאורתופדיה (AA0S), החברה האמריקאית לניתוחי כתף ומפרק (ASES), החברה האירופאית לניתוחי כתף ומפרק (SECEC) ואיגודים נוספים בתחום.

בנוסף לעבודתו כרופא-מנתח ב"ברזילי", בנה פרופ' אטון את תכנית הקורס לרפואת ספורט באוניברסיטת בן גוריון, שאותו העביר וריכז בשנים האחרונות. הקורס מיועד לסטודנטים לרפואה ולפיזיותרפיה. במקביל הוא מלמד מתמחים וסטודנטים לרפואה בבית החולים ברזילי וסטודנטים לפיזיותרפיה בפקולטה למדעי הבריאות; מדריך סטודנטים בעבודת התנסות מחקרית ולתואר שני בפיזיותרפיה ורפוי בעיסוק. כמו כן הוא חבר בוועדת עבודות הגמר בפקולטה, מעביר גם קורסים בניתוחי כתף באירופה ובארה״ב ומוזמן כמרצה אורח בכנסים השנתיים של איגודי האורתופדיה וניתוחי הכתף במדינות שונות, ביניהן איטליה, צ'כיה ורומניה.

ֿלפני כשבע שנים חזר פרופ' אטון לישראל לאחר שהות ממושכת באנגליה, ביוזמתם של פרופ' חזי לוי, מנהל המרכז הרפואי ברזילי וד״ר רונן דבי, מנהל המערך האורתופדי בבית החולים, ומאז הוא מקדם את רפואת הכתף והמפרק ב"ברזילי". בשנים האחרונות הוא מקדם טיפולים מחליפי ניתוח לצד ניתוחים הנעשים בהרדמה מקומית, או כאלה שנעשים ללא משתלים וניתוחים עם משתלים משמרי עצם.

בנוסף הוא גם פעיל בארגונים הבינלאומיים השונים, ביניהם האקדמיה האמריקאית למנתחים אורתופדים, החברה האמריקאית למנתחי כתף ומרפק, החברה האירופאית למנתחי כתף ובוועדת החינוך האירופאי לכירורגיית כתף (ESA). נבחר כחבר כבוד באיגוד האמריקאי ASES כהוקרה על תרומתו לתחום. כמו כן, הוא גם חבר בבית הדין למניעת סמים בספורט של הוועד האולימפי הישראלי.

נושאים קשורים:  פרופ' אהוד אטון,  מינוי,  בית החולים "ברזילי",  רפואת הכתף,  אורתופדיה,  רפואת ספורט,  ניתוחי כתף,  ד"ר רונן דבי,  פרופ' חזי לוי,  ד"ר שאולי בייט,  חדשות
תגובות
28.08.2019, 19:18

כל הכבוד. בהצלחה

28.08.2019, 19:45

ברכותיי

28.08.2019, 19:45

ברכותיי

שפו גדול.

29.08.2019, 13:39

ברכות ואיחולי הצלחה בתפקידך החדש.

01.09.2019, 20:24

נחמד מאוד
לא הזכרת את המזכיר שלך?!

04.11.2019, 11:29

מיטב הברכות והאיחולים ובהצלחה בהמשך הדרך