מינויים

מונתה מנהלת חדשה לאגף נשים ויולדות במרכז הרפואי מאיר

פרופ' טל בירון-שנטל, מומחית לרפואת האם והעובר, מונה לתפקיד | היא מחליפה את פרופ' עמי פישמן שניהל את האגף בשני העשורים האחרונים

פרופ' טל בירון, מנהלת אגף נשים ויולדות ב"מאיר", יו"ר החברה הישראלית לרפואת האם והעובר. צילום: דוברות בית החולים

פרופ' טל בירון-שנטל מונה לתפקיד מנהלת אגף נשים ויולדות במרכז הרפואי מאיר בכפר סבא. היא מחליפה את פרופ' עמי פישמן שניהל את האגף בשני העשורים האחרונים.

פרופ' בירון-שנטל מתגוררת בשדה ורבורג, נשואה ואמא לשתי בנות, היא בין מנהלות האגפים היחידות בישראל. היא סיימה את לימודיה בפקולטה לרפואה בטכניון, התמחתה במרכז הרפואי מאיר והשלימה תת התמחות ברפואת האם והעובר באוניברסיטת וושינגטון, בסנט לואיס מיזורי בארה"ב.

עם שובה לארץ חזרה לעבוד כרופאה בכירה במחלקת נשים ויולדות ב"מאיר" במספר תפקידים ניהוליים, ביניהם מנהלת היחידה לרפואת האם והעובר (הריונות בסיכון גבוה) ואחראית על מערך המיילדות.

פרופ' בירון משלבת עבודה קלינית לצד מחקר בסיסי וקליני בדגש על תחום שליה וסיבוכי הריון, היא פרופ' באוניברסיטת תל אביב, עוסקת בהנחיה ובהוראה של סטודנטים ומתמחים לרפואה, פרסמה למעלה מ-100 פרסומים בכתבי עת מדעיים מובילים ומרצה בכנסים מדעיים בארץ ובעולם.

כמו כן, היא חברה פעילה בוועדים מקצועיים ארציים, ביניהם הוועד לרפואת האם והעובר והאיגוד לגניקולוגיה ומיילדות בישראל האמון על כתיבת ניירות עמדה וקביעת מדיניות טיפול לאומית.

פרופ' בירון אמרה עם מינויה: "זוהי תקופה מאתגרת מאוד לקבל תפקיד ניהולי במערכת הבריאות אבל לשמחתי, אני נכנסת למחלקה מאורגנת שהיא בית בעבורי, עם צוות רפואי, סיעודי ומנהלתי שאני שותפה לבנייתו. זה צוות מצוין המעניק טיפול מקצועי מכל הלב ויחד נתגבר על כל אתגר".

נושאים קשורים:  פרופ' טל בירון-שנטל,  חדשות,  מינוי,  מיילדות,  אם ועובר,  סיבוכי הריון,  בית החולים מאיר
תגובות
24.02.2021, 19:59

ברכות ל'מאיר' על מינוי מצויין. יישר כח!

24.02.2021, 20:02

כל הכבוד פרופ׳ טל בירון שנטל, המון הצלחה!

24.02.2021, 21:50

בהצלחה. באה בך מאוד!