מינויים

ד"ר נעמי לוין-יינה מונתה למנהלת המערך הנפרולוגי של "ברזילי"

סגירת מעגל ב"ברזילי": אביה של המנהלת החדשה, פרופ' אדריאן יינה ז"ל, ניהל בעבר את המערך הנפרולוגי של המרכז הרפואי באשקלון

ד"ר נעמי לוין-יינה, מנהלת המערך הנפרולוגי ב"ברזילי". צילום: דוברות בית החולים

בראשות המערך לנפרולוגיה ויתר לחץ דם במרכז הרפואי ברזילי עומדת מנהלת חדשה: ד"ר נעמי לוין-יינה. ד"ר לוין-יינה סוגרת מעגל – אביה, פרופ' אדריאן יינה, ניהל את המערך הנפרולוגי של המרכז הרפואי בין השנים 1984 ועד 1991.

ד"ר לוין-יינה, בוגרת בית הספר לרפואה באוניברסיטה העברית בירושלים, מומחית ברפואה פנימית, עבדה שנים רבות כנפרולוגית בכירה במרכז הרפואי שיבא בתל השומר וצברה ניסיון ניהולי כמנהלת רפואית בחברת פארמה בינלאומית מהגדולות בעולם. היא פרסמה מעל 30 מאמרים בתחום הנפרולוגיה, ועמדה בראשות מחקרים קליניים גדולים בתחום הנפרולוגיה שהובילו בסופו של דבר לכניסת תרופות חדשניות לטיפול בחולים עם מחלות כליות וחולי דיאליזה.

ד"ר לוין מסרה: "אני נרגשת לחזור לעיר שבה גדלתי ולהוביל את מערך הנפרולוגיה ויתר לחץ דם – מקום שלפני כשלושה עשורים נוהל על ידי אבי ז"ל. אני שמחה להצטרף לצוות המוביל של 'ברזילי' ולתרום מניסיוני לרווחת המטופלים עם מחלות כליות ויתר לחץ דם באזור.

"בכוונתי לפעול להעלאת המודעות למניעה ואבחון מוקדם של מחלות כליות, על מנת לאפשר מתן טיפול מוקדם ומתקדם שעשוי למנוע הידרדרות מחלת הכליות. בכוונתי לפתח שירותים ייחודיים שייתנו מענה תחת קורת גג אחת למגוון הבעיות הרפואיות המלוות את מחלת הכליות. אפעל לקידום איכות הטיפול בחולי הדיאליזה לפי סטנדרטיים בינלאומיים, תוך העצמת חוויית המטופל, הגברת מעורבותו בטיפול, ובתמיכה של הצוות הרב מקצועי".

נושאים קשורים:  ד"ר נעמי לוין-יינה,  מינוי,  חדשות,  בית החולים "ברזילי",  נפרולוגיה
תגובות
30.06.2021, 22:00

בהצלחה!

ברכות נעמי