COVID-19 בישראל

יו"ר ארגון רופאי המדינה דורש לחסן ב"בוסטר" את כלל הצוותים הרפואיים

כ-800 מעובדי מערכת הבריאות מושבתים עתה בשל היחשפות לנגיף הקורונה, מתוכם כ-300 רופאים ורופאות, אחים ואחיות - ד"ר זאב פלדמן דורש לכן את "מלוא ההגנה לצוותים הרפואיים"

עובדי צוות רפואי מקבלים את החיסון לקורונה.אין קשר בין המצולמים לכתבה. צילום ארכיון: יונתן סינדל/ פלאש 90

יו"ר ארגון רופאי המדינה (אר"מ) ומ"מ יו"ר הר"י, ד"ר זאב פלדמן, פנה אמש (ב') בפנייה דחופה למנכ"ל משרד הבריאות ותבע לחסן את כלל הצוותים הרפואיים במנת החיסון השלישית נגד קורונה.

"יש לחסן את כלל הצוותים הרפואיים", כתב ד"ר פלדמן בפנייתו. "הם הלוחמים בחזית המאבק בקורונה וצריך להגן עליהם. הצוותים הרפואיים היו הראשונים להתחסן ואם יש ירידה ברמת ההגנה החיסונית, אז הם הראשונים שצריכים לקבל את מנת הבוסטר השלישית על מנת להגן עליהם. הצוותים הרפואיים הם החזית של המאבק בנגיף ונמצאים ברמת סיכון גבוהה יותר להידבקות. כל מאומת לקורונה יפגוש לפחות איש צוות רפואי אחד – ולרוב יותר. חייבים לספק לכל אנשי הצוות את מלוא ההגנה".

עוד כתב ד"ר פלדמן: "לצד הזינוק במספר החולים הקשים, כבר היום כ-800 מעובדי מערכת הבריאות מושבתים בשל היחשפות לנגיף הקורונה, מתוכם כ-300 רופאים ורופאות, אחים ואחיות. אי אפשר להילחם במגיפה ללא עובדי מערכת הבריאות. אני קורא לאנשי המקצוע במשרד הבריאות להורות בהקדם על מבצע חיסון שלישי לכל עובדי מערכת הבריאות - זה גם יגן עליהם וגם יסייע בהסברה לציבור הרחב על חשיבות ההתחסנות לקורונה".

נושאים קשורים:  חיסונים,  מנה שלישית,  צוותים רפואיים,  חדשות,  ד''ר זאב פלדמן,  19-COVID,  קורונה
תגובות
אנונימי/ת
12.08.2021, 08:14

זאב תתבייש, אתם הופכים את עובדי מערכת הבריאות לחיות ללא אוטונומיה על גופם באופן מתמשך ומתגלגל בייחוד כאשר מדובר במשהו מחקרי. כמה קל לזרוק כאלו דברים באוויר. אולי קודם תחלקו מסכות n95 בחינם לכלל הצוות הרפואי בביה"ח באופן שוטף, לא נראה לכם יותר הגיוני כצעד ראשון?
למען הסר ספק התחסנתי בשמחה בחיסון הראשון והשני לקורונה ומתחסן באופן כללי.