COVID-19 בישראל

מתקפה נגד ד"ר פרייס: "נהנית מתשומת לב התקשורת ומפזרת פחד באולפנים"

בתגובה לביקורת נגד ראש שירותי בריאות הציבור, הודיעו שר הבריאות הורוביץ ומנכ"לו: "לא נעבור בשתיקה על השתלחויות אישיות"

ד"ר שרון אלרעי-פרייס, ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות. צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

שר הבריאות ניצן הורוביץ ומנכ"ל המשרד, פרופ' נחמן אש, פרסמו שלשום (ו') הודעה מיוחדת בעקבות "המתקפה על ד"ר שרון אלרעי-פרייס", שעליה דיווח כמה כלי תקשורת. השר והמנכ"ל ביקשו להבהיר שהם נותנים גיבוי מלא לראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, "העושה לילות כימים בעבודה מקצועית ובכשרון רב. אנו קשובים לביקורת עניינית ומתמידים במאמץ לשקיפות ולהסברה מיטביים, אולם לא נעבור בשתיקה על השתלחויות אישיות וחסרות שחר כלפי עובדינו המסורים", ציינו. "ד"ר אלרעי-פרייס וכל עמיתיה במשרד ימשיכו לפעול למען בריאות הציבור בישראל, במקצועיות וללא מורא".

תגובה זאת פורסמה לאחר שכמה מכלי התקשורת דיווחו שקיימת "מתיחות קשה בין אנשי משרד הבריאות לבין ראש הממשלה בנט וכי גורם בכיר בממשלה אף מתח ביקורת ישירה על ד"ר אלרעי-פרייס". באחד הדיווחים נמסר כי "גורם בכיר בממשלה אמר: 'התנהלותה של ד"ר פרייס חצתה כל גבול. היא נהנית מתשומת הלב התקשורת ומפזרת פחד ותבהלה באולפנים. קורה לה מה שקרה לאחרים במשרד הבריאות: התמכרות לנבואות זעם וחוסר שליטה בנתונים'".

בערוץ 12 אף התבטא אותו בכיר: "שרים בקבינט לא מתייחסים אליה כגורם מוסמך. יש כאן אג'נדה. היא, אלרעי פרייס, לא מקצועית", ומקור אחר אמר: "התחושה שעולה מדרישת משרד הבריאות שהוצגה בתקשורת להגבלת התקהלות היא דרישה של כסת"ח. אין קשר בין הבעיה לפתרון. הבעיה היא האנשים הלא מחוסנים. הפתרון הוא לא להגביל את המחוסנים. זה גם פוגע במוטיבציה לתו הירוק. לא מבינים אותם. התנהלות מוזרה. אין גם שיח בין המשרדים על הגבלת התקהלות. הם אפילו לא דרשו הצבעה על זה בקבינט. מתדרכים נגד הממשלה אבל בפועל לא מציגים שום הסבר לוגי".

נושאים קשורים:  ד"ר שרון אלרעי פרייס,  שר הבריאות ניצן הורוביץ,  חדשות,  19-COVID
תגובות